torstai 31. maaliskuuta 2011

Yksi trooppinen ja rento loma, kiitos.

Mitä: Suunnitelmia syksylle
Missä: Tällä hetkellä Jyväskylä, puolen vuoden päästä toivottavasti vähän lämpimämpi paikka 
Milloin: ?

Koska veljeni ei ole mielestäni hehkuttanut vielä tarpeeksi, niin mun täytyy hoitaa asia sen puolesta ja tietysti vähän myös itseni :). Eli rakas valkotukkainen ja tuleva baarimestari-pikkuveljeni lähtee ens syksyksi vaihtoon Barbadokselle, kuuman ja kostean Karibian auringon alle... Saatatte siis arvata, kuka varasi jo paikkansa yhdistetylle opiskelu-gradu-työ-hermolomalle - no se olen tietysti minä. Oon kuitenkin lykännyt innostustani sen verran, etten oo vielä kurkannu ees millasia lentoja on tarjolla. Pieni ääni pääni sisällä sanoo, että nyt sinä opiskelet etkä haaveile! Mutta odottakaahan vain, kun mennään pari viikkoa kesää kohti ja rästitehtävät ja muutkin deadlinet alkaa olla suoritettuina, niin kyllä, surffailu matkatoimistojen ja lentoyhtiöiden sivuilla alkaa. Ja väittäisin että 99% varmuudella mua kutsuu Barbadoksen huoleton elämänmeno, rommi, pitkät hiekkarannat, sokeriruokoviljelmät ja ennen kaikkea paikanpäällä odottava yksityinen matkaopas, joka pitää siskostaan huolen mieluusti kokonaisen kuukauden verran <3.

kuva täältä
kuva täältä
kuva täältä

1 kommentti:

  1. Jos kaipaat seuraa (veljesi lisäksi), niin lähden mieluusti siemailemaan kuukaudeksi rommia (tai mieluummin mojitoja) niille hiekkarannoille. ;D

    VastaaPoista